Bosch BGS61466 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS61466 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

KL2012 27-02-2012
Geschreven voor: Bosch BGS61466 zwart

Ik heb deze stofzuiger even getest en gelijk teruggestuurd. Het is op zich een prima stofzuiger, maar ik kon er niets mee. De haren op de stofzuigervoet zijn zo kort dat de voet te dichtbij de grond komt. Daarom zuigt hij zichzelf gelijk vast op mijn vinylvloer, die niet vastgelijmd is.
Dit komt niet door de zuigkracht, want ik heb het idee dat de zuigkracht van mijn vorige stofzuiger philips fc9200 beter is, en die werkte perfect.

Verder draaide een wiel op de stofzuiger erg moeizaam en wou hij daardoor niet makkelijk meevolgen. Dit zou wel onder de garantie vallen.

Zuigen op de tegels van de badkamervloer deed hij wel goed, dus het is een prima stofzuiger voor mensen met een vloer die goed vastzit.

halohalo 27-02-2012

Zit er geen mogelijkheid bij voor een luchtopening op de stang?